4 april =)

I dag har man varit en sväng till skolan och skrivit lite på uppsatsen som vi ska ha inlämning på onsdag ^^ Det är ett grupparbete som vi ska göra så  de e skoj ^^ Sen har jag fått städmani lite granna nu på natten ^^ haha! Lite skoj egentligen! ;)
Gått typ 6 km i dag med hunden och Elin^^ Mycket trevligt och massa prat ^^ Sen har man försökt att plugga lite i matte B med. Sen så känner man att de e en till kompis som håller på att svika lite granna och snart inte längre vara min vän längre. Känns som det i af. Men det märks som sagt hur det utartar sig med det. Snart är det påsk, får se om det kommer några påskkärringar i dag på eftermiddagen eller om dedt itne är något alls ^^ Ska bli skoj att se^^

Mina nya saker som jag ska börja blogga lite om är :
  • Dagens sötis
  • Sätta betyg på filmer eller böcker jag har läst
  • Dagens låt
  • Dagens favorit
  • Dagens skratt^^

Dagens sötis i dag är Rex ^^ När man kommer upp på morgonen och han ska komma och gosa, riktig myshund<3

Dagens låt är  Linkin Park- Numb <3

Dagens favorit är lätt Busan i dag, någon som ska bara vara med överallt och ska se hur allting görs ^^

Dagens skratt är nog när jag  sitter på bussen och hem och hör ett roligt skämt ;)

Har kollar på charmed som är en serie och den får betyg 8/8 blommor ;D Nej nu ska jag hänga tvätt och sedan sova ;D Natti ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0