6 år på söndag<3

På söndag är det 6 år för mig och Robbin :) och då ska han få sin halskedja  som jag har köpt åt honom :)<3 och vi ska äta god mat och bara kolla på en bra film, blir inte riktigt så som jag hade tänkt mig som vi skulle göra, men vi ska snart till ullared så då kan vi ta en hemma och myskväll i stället :)

Har ni något bra förslag på hur man kan ha sin riktigt mysiga årsdag? :)



Jag som vanligt är ju massor av funderingar:) Men vet inte ens själv vad jag ska ta för tankar:) har för mycket att välja på ;D

Men kan ju ta ut några :)

  • Vad  ska man ha för ny frisyr? Något som passar mig :)?
  • Klara matten är ett stort mål för mig detta läsår! :) Men man hör att jag inte kommer att klara matte B, va tror du? :P
  • Något bra tips på något ställe att söka jobb :)?
  • Vad skulle jag passa som? Vilket sorts jobb?

 

Ja det va några av mina funderingar ^^ Ska snart kolla på Greys! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0