Dag 23 - Det här får mig att må bättre.

Det som får mig att må bättre är att få vara med mina nära och kära, samt att få vara med mina djur och bara umgås med dem som tycker om mig för den jag är. Virkning och stickning gör mig också så jag mår bättre, även att väva och bara göra handarbeten.
När rex och busan kommer fram och gosar med mig gör mig också så jag mår mycket bättre, träffa nya människor gör mig så glad med^^
Och något som gör mig så jag mår riktigt bra är när jag får komma ner till Gbg och vara på liseberg och känna mig lite som ett barn igen och åka alla roliga karuseller och fota massa vackra bilder som man kan ha med som sitt vackra minne om allting ^^ God natt^^ Borta bra men hemma bäst ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0