Dag 24 - Det här får mig att gråta.

Hmm, jadu vad får mig att gråta? Jag tror det beror på vad det är, om någon sårar mig riktigt mycket så blir jag ledsen och samma med att vissa människor kan ha så låga tankar om mig. Att det tror att de känner mig så bra och säger att jag kommer att göra på ett visst sett och sen är jag den samma gammla kitty. Exkat den jag vill vara och inte någon annan. En annan sak som kan vara jobbigt så jag börjar gråta är att man får reda på att farmor åker in på sjukhus och man får inte reda på hur allvarligt det är, utan ett tag efteråt.  Men jag kan nog nämna många saker som gör så att jag börjar gråta.
När människor misshandlar djur och kvinnor  så illa gör mig rätt illa. Jag är världens djurvän och kan inte se när de gör illa de vackra djuren. Sen män som slår kvinnor som inte fattar själva att de SKA vara snäll mot kvinnor. Det kan få mig att gråta med, i bland när jag kollar på filmer som är sorliga kan jag också börja gråta och när jag saknar någon massor, då som det kan vara som jobbigast.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0