Dag 26 - Mina rädslor.

Mina rädslor är egentligen många. Men att bli lämnad helt ensam är nog den värsta, och att inte ha någon att prata med om saker som jag måste få prata av mig om, det är nog det värsta som jag vet. Och en rädsla till är att någon i min närhet dör, det är jättejobbigt för mig det med. Har haft så mkt dödsfall i min familj under mina snart 22 års levnad, Farfar, morbror och mormor. Även mina underbara djur som har dött.
Det är så mycket egentligen som jag är jätterädd för att saker ska hända. Och jag blir bara mer och mer rädd, stress kommer ibland det med.
En stor rädsla är nu  när Ludde börjar bli gammal att han snart ska dö, min bästa vän.. Djurbästa vän. Som har funnits alltid för mig och som alltid kommer att finnas i mitt hjärta oavsett vad som händer med mig. 

Jag älskar dig bästaste LuddeLurv<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0