Dag 28 - Det här saknar jag.

Det som jag saknar som mest nästan är faktiskt gymnaiset. Där man hade sina vänner man träffade varje dag. och lite grann att man bodde kvar hos mor och far. Att det var en trygghet varje gång utan att man behövde känna oro ^^
Men det är bra att man inte bor så jättelångt i från mamma och pappa på det sättet.
Fredagarna saknar man också, när man åkte ner och badade umgicks med människor som man var med varje fredag^^ Att bara få ha skoj och busa fritt ^^ Man skrattade alltid och hade alltid jättekul.:D

Nej nu ska jag göra lite nytta ^^



Kommentarer
Malin

Åh saknar också den tiden <3

2012-04-10 @ 18:21:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0