Dålig update!

Nu ska det bli ändrat med det, att inte ha så bra uppdatering, men det har varit så mycket denna vecka/ helg! Varit så mycket i Tankarna med. Något sånt fruktansvärt!

Tankar med allt , verkligen allt mellan himmel och jord.
  • En fråga som jag allltid ställer mig nu är är detta ens värt detta ? Om man ens är den dära vännen som man ska kallas att vara?
  • Och kan man inte vara vänner fast man är olika som personer? Tänkte hur skoj skulle det vara om alla måste vara lika som exakt för att kunna vara vänner?
    Tycker att man kan ju vara olika även fast man kan komma bra överrens och även ha skoj tillsammans.

 

 

Andra funderingar:

  • Att det finns människor som tycker att man ska utvisa vissa hundar bara för att de är en viss ras?
    Menar det är ju ägarens ansvar att inte hunden ska bli en så kallad "kamphund". För det ÄR inte hunden som avgör, utan hur ägaren uppfostrar den!

    För det är aldrig hundens fel om ägaren uppfostrar den till att slåss.

    Dem hundar som blir kallade för kamphundar var tidigare Grythundar som det egentligen heter. Dem användes till jakt för att jaga ut djuren från Gryt. Det kanske kan vara något att tänka på innan dem som dömmer dem hundarna. Googla, eller sök upp fakta om dem i stället i stället för att bara snacka skit om dem. Ärligt talat.. Lite less på det nu!
  • Att det är en saknad att inte ha någon att kolla på skräckfilmer med :/.. Eftersom den jag brukade kolla med är ju inte längre min vän:'(

Nej, ska man greja lite innan man ska sova?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0