Fuuundering??

Just nu snurrar det med tankar och fundedringar!
Om man inte får säga vissa saker men andra ska få säga? De låter knas i mitt huvud, eftersom att man ska kunna säga vissa saker, men man ska ju såklazrt tänka på att man inte ska säga något som sårar på fel sätt.
Det är liksom jag pratade med en i dag  och han sa att man fick tala om exakt vad som helst. Och att jag tydligen var trög? aja, skoj kunde jag ta det som bara för att jag har ett bra självförtroende i dag och även en jävligt bra självkänsla.
Men det jag inte kan förstå är att människan ska vara en så komplicerad sak, för att  det borde vara lättare att vara human än va de är att vara human ;D (human=människa, för er som inte visste och ville veta :))
Menar om det ska vara så komplicerat i ens liv som man måste först få tänka på exakt allting, som att verkligen bli arg ordentligt på sjukhus tillexempel. Eller bli riktigt arg på människor som kallar en saker som man tycker är så jälva omoget så det inte finns.






Mina hjärtan får vara en fin bild på denna dag. <3
Natti ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0