Huddik kursen- Färgning!

Klockan ringde 07.00. upp klä på sig och äta frukost och packa med sig sakerna som ska med till lektionerna.
I dag färgade vi hela dagen, det va hur skoj som helst att få lära sig hur man skulle göra! :)Tror jag kom från lektionen klockan halv 5 och vi slutar 4:P Men fytusan va skoj vi hade! I morgon blir det hemfärd, vilket kommer att bli skönt samtidigt som det är lite synd att man bara har varit här i två dagar. Det är mest kvällarna som är jobbiga här uppe när man inte har så mkt att göra, men i kväll har jag pluggat som en idiot hela kvällen. Längtar hem lite till min egna säng och mina egna kuddar. Och egna lägenhet. För där är man ju lite mer hemma än här, Längtar så enormt efter mina djur och man saknar dem hela tiden i stort sett. Saknar ju såklart robbin också, men han kan jag i af prata med varje dag. Än va jag kan göra med mina älsklingar hemma dära. Och jag är hungrig fast jag har ätit nu två äpplen. Men tur är ju att det inte är jättelångt kvar till man kan äta. Ska packa ner datorn och börja packa ner alla andra saker som ska packas ner. Som datorn och lite annat smått och gott som jag inte ska använda nå mer inte fören jag kommer hem =)
Nästa träff blir man uppe en hel vecka vilket känns lite tugnt:/ men ändå roligt, eftersom man ska bygga utställning:) OCh sätta upp de sakerna man har vävt:) Och undrar vad alla kommer att tycka och allting :D Ska bli grymt skoj att se :)


Denna väska gjorde jag till en av mina bästa Vänner Nicole :)Och det är en vävd fin väska :) Vilket jag gillar, så jag ska göra prover till dem när jag kommer hem och sedan ska jag göra en ny eller två nya väskor =) och sedan lite annat :) Jag älsksar att väva det är det roligaste jag vet! Eller ett av de roligaste jag vet kanske man ska säga ^^  Och nu ska jag ju snart avslöja vad mitt nästa projekt kommer att bli ^^ och ni kommer även att få se bilder nu och det gillas :)? Kan ni inte lägga in en kommentar på va ni tycker att man kan lägga upp ??Typ so hiss or diss eller något som jag gör som kan vara intressant att veta om hur eller varför jag gör som jag gör? kom gärna med förslag! :D Bara roligare för mig att veta va ni gillar att läsa om :)


I lördags gosade jag med denna misse :) Älsar mina katter massor :) Har tre katter hos mamma, Findus,Tiffany och Shakira :) och sedan har jag Ludde som är delvis min och resten mamma och pappas :) OCh jag har busan och Rex hemma som är helt och hållet hos mig varje dag och hela tiden :) Älskar djur och om jag kunde och fick så skulle jag bo i ett stort hus med massa djur och skulle jobba med att ha en underbar kennel om de nu gick att försörja sig bra på det ;)
jamen kom med förslag, ska jag tipsa om vissa bra filmer jag har sett och ge dem kittys egna "stjärnor" ?? :)

nej nu ska ja verkligen sova :)
godnatt^^


Kommentarer
Malin

Det finns mycket du kan göra. T.ex. hiss och diss, sätta betyg på filmer du sett eller böcker du läser/läst, dagens skratt, dagens sötis, dagens vill ha, dagens blomma eller vad man nu kan hitta på. Det är bara att hitta på något ^^

2012-04-03 @ 08:17:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0