Jobbiga äckel dag!

De ända som är  positivt med denna dagen är att jag fick träffa Zelda och vara hos svärmor och svärfar och umgås e Robbins småsyskon.

Mina funderingar i dag är:
  • Varför måste man vara sån som bara ska prata skit?
  • Varför måste man trycka ner andra för att sjäv känna sig större?

 

Jag har ett bra tips  för folk som har dåligt självförtroende, om man vill träna upp sitt självförtroende
- Ställ dig framför spegeln och säg att du är söt, vacker varje dag..  varje morgon! Det blir bra resultat och man får både upp självkänsla och självförtroende =) Fick höra det på en föreläsning om just det. Och de hjälpte mig ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0