Komplimang eller trakasserier??

Jaha nu kommer man här igen med att sina fina funderingar.. Men blir lite fundersam när vissa killar kan komma och säga så mkt konstiga saker till folk :S

Tex :
  • Vilka små bröst du har! Du har ju mindre en dem andra?!

    Då man man fråga sig om man ska ta de som en komplimang eller om man bara ska säga ja då slipper man ryggvärk?? Å andra sidan, hur fan ska just den kunna veta vilken storlek man ska ha eller så? Eller sitter dem och glor så pass mkt? Jag tycker så här, att man ser ut som man gör. Och är man nöjd med sina bröst storlekar så är de bara så. Och jag vet till och med att jag har en nöjd pojkvän som är nöjd med mig precis som jag är. JAg säger bara det är nog avensjuka när de håller på ;D haha ^^

  • Eller som detta: Varför sminkar du inte dig??

    Typ jag har slutat med det, för att jag gillar mig själv utan allt smink.
    =) jag sminkar mig bara i bland, då jag vill vara extra fin. som när jag ska ut på stan eller kasnke ska göra mig lite extra fin för robbin ^^

  • Eller: Du kan inte klara detta, inge idé att du försöker!

    man bara hallå! Jag kan mer än va folk tror ;D Det är bara för att andra som kanske inte tror att man kan^^ Men det är bara att ge på dem :D Som jag^^ Med engelskan, svenskaC och matte B som det går bra med nu ;D;D..

Mitt ena motto är :

Jag vill kah kan jag vet jag kan :D  Jag vet exakt va jag klarar av och inte ^^ Jag är inte särskillt dum ;D Kanske lite blåögd i bland men annars e de super ;D;D haha, jag är så bra i dag :D



Kommentarer
Malin

Vilken bra inställning du har Kitty! :D Du är så fin precis som du är.

2012-04-29 @ 09:02:05
kitty

Tack:D

2012-04-29 @ 12:26:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0