Arga funderingar och lite andra funderingar.

Läste en sak på en sida i dag, att det var att  blandrashundar inte va värda något och att man bara blir deprimerad av dem?! Hur jävla dum får man vara när man skriver så?! Alla hundar är lika värda! Spelar ingen roll om man är renrasig  eller blandras? Jag tycker att alla hundar är lika mycket värda och ska inte bli behandlade illa! För det är hundar! Hur kan man bli deprimerad av blandrashundar?! Jag kan inte bli annat än arg på sånt när man läser! Jag har två helt underbara blandrashundar som är det bästa jag vet! Det är mina bästa vänner och dem man har som roligast med när man går på promenader och är ute i skogen.
Så är dessa så fula och att man blir deprimerad av dem?
De finaste hundarna i mina ögon, som är mina bara mina funa pojkar! I bland så kan man  ju börja fundera hur vissa människor tänker, för att mina hundar är dem bästa jag har. Och jag kommer alltid att älska dem oavsett vad som händer.
 
 
  • Hur man man vara så ego med att bara tänka på att man själv ska bara ha det bra utan att bry sig om sina vänner över huvudtaget?

  •  Att bli tvingad till att göra saker som man egentligen inte behöver eller kommer att känna sig så jävligt behandlad?
 
Ja de va nog allt för denna gång ^^


Kommentarer
Malin Blom

Åh helt sjukt att det finns människor som tycker så illa om blandrashundar!

Jag har dessutom hört att blandrashundar är mer stabila i sinnet än renrasiga. Så egentligen är det bättre att ha en blandrashund. Men oavsett blandras och renras så är det en hund. Det är som att döma oss människor efter hudfärg och var vi kommer ifrån.

Det är som att säga "Nej du är blandning av afrikan och asiat, du är äcklig".

Usch!

Svar: De håller jag med om.. Men jag fattar inte alls längre!!
kakan ^-^

2012-08-18 @ 11:58:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0