Fredag:D

Ja i dag vet jag inte alls vilka tankar jag ska skriva eller vilka som jag ens har tänkt! :) haha, jag har inte riktigt fattat allting som jag ska hinna tänka på ;)
  • Det va lite skoj i dag, vi va ute och så tänkte jag på hur de vara så mycket saker som inte kan stämma in på sakerna som detta? Att man inte kan få vara den tjejen som inte är så blyg? Jag vill kunna vara lite mer framåt och inte vara den dära tjejen som inte pratar så mycket? Jag har en chans att bli den tjejen nu ^^

  • Det är sjukkt beroendeframkallande att tatuera sig och pierca sig:D


  • Jag har tänkt mycket på de dära när man va liten:) Då önskade man bara att man blev stor och fick bestämma själv, och nu när man är stor vill man bli liten igen^^ haha det är ju egentligen så sant, i af för mig. Att kunna ha det bra och bo hemma och att man inte behöver tänka på allt med räkningar, mat som ska handlas och allting annat :) Men det som slår mig är:
    -hur ska man veta exakt hur man ska vara och göra när man flyttar hemifrån? För jag menar jag känner mig inte alls vuxen för att bo själv utan att prata mycket med mamma och pappa varje dag.
    - Och att man ska ha sån koll på allting när man är vuxen, i bland känner jag mig som en dator ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0