Fredagskvällsfunderingar!

Massor av funderingar!!!
Men jag är lite smått fundersam.. För att jag läser rätt många bloggar om hur mycket tonårstjejer mår dåligt över sin vikt, sin kropp och deras utseende. Men jag skulle vilja skrika ut för världen att dem är så vackra som de är! Och att de inte ska behöva ändra på sig för något! Och att de är unika exakt som de är! Och inte ska behöva känna att de inte kan 'äta saker som de gillar eller att de nästan inte vill äta något. Men alla tjejer är lika unika och fina PRECIS som de ÄR!! Jag skulle vilja skrika ut till hela världen att det är just så, att alla lika mycket unika och vackra!! Det viktigaste är att man äter och inte slutar äta, och att man ska vara den man är!
 
 
Några andra funderingar är om just vänner.. Har lite konstiga funderingar över det.. För att vissa ska vara de dära riktigt bra vännerna och sen går och snackar skit om en.. Är man verkligen en bra vän då? Eller ska man bara strunta i det? Eller är det bara att ta det med en nypa salt och skaffa sig nya vänner som kan vara de vännerna som verkligen ska vara ens riktigt bra vännerna? Som inte snackar skit om vissa och sedan bara går de skitbra att umgås med varandra? Man borde ju veta om man ska vara vänner och kunna umgås än att bara snacka skit? Jag har liksom inte riktigt fattat det.. Hur man kan vara så jävla ytlig med små saker =/
 


Kommentarer
Malin Blom

Ja så vill jag också göra! Bara skrika ut att de är vackra precis som de är :D Och det är sant! Hatar alla tidningar som får alla tjejer att tro att man ska vara så smal som möjligt för då är man som lyckligast.

Säger bara så här... Om hon/han hade varit din vän då hade inte hon/han inte snackat skit om dig. Så enkelt är det :)

Svar: ja^^ de e sant^^
kakan ^-^

2012-09-01 @ 01:12:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0