Funderingar en söndagkväll=)

Funderingarna bara skruder inom mig just nu för tillfället.. Jag har så många olika saker att skriva egentligen, men hinner typ inte att skriva ner alla.
Men några kommer nu efter götegorg resan :) :
  • När man får sitta på ett tåg och höra alla börjar bråka om sin plats när de inte ens vet att tåget är så mycket försenat? Och att de inte kan vara förstående och kanske se att det har varit så försenat?

  • Hur man ska hinna med att tänka på allting som ska hinnas med? Jag är sjukt nervös om hur det kommer att bli inför i höst.. Kommer man att komma in eller inte? Är det någon som känner den stressen med? Som har sökt högskolan? Håll tummarna för mig i morgon!!


  • Hur ska man göra när man blir undanstött? Eller när man börjar känna att det är folk som man tror börjar ta avstånd från en? Jag har varit på skype och pratat med Tilda lite, och hon hade en vän som höll på att bara dra sig mer och mer undan. Men har ni några bra idéer om hur hon kan prata me henne?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0