Funderingar=)

Funderingar från göteborg då=):
  • Att här  i Göteborg är det mer accepterat att få klä sig lite mer som man vill, det är inte alls som det är hemma om man skulle gå på ett visst sätt och en viss klädstil. Men varför kan det vara så olika? Är det bara för att i de större städerna är allting mer accepterat? Eller är de bara att det är mer accepterat hära nere än uppe? Jag vill så gärna att det ska kunna vara så här accepterat som det är hära, för att det är mycket mer accepterat  att kunna få sin egna klädstil och kunna få vara dig exakt själv. Va tycker ni?
  • Jag har tänkt mycket på när man är på stan eller på nöjesfält att mäniskor ska ha så bråttom fram och ska trängas hela tiden? Eller är det bara att  människor är så hilma stressade i dagens läge?  Jag är  orolig för att jag ska stressa massor och bara kunna slappna av mer än va man egentligen gör? 


  • Jag har massa mycket tankar om det dära med hur andra ska försöka att kunna bestämma över en annan och bestämma vad,var och när man ska få ha djur,  eller man ska få kunna få vara sig helt själv som man brukar vara? Någon som har tips på allt? Eller en annan tanke? Flytta lite längre bort där inte någon känner en? 
 
Aja, det får bli allt för i dag! :) Kom gärna med era synpunkter!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0