Måndagsfunderingar:)

I dag kommer det måndagsfunderingar bara ^^ hahah, jag har knappt kunnat logga in hära för att jag har inte haft något  bra internet sen mitt bredband ballade ur! Men nu ska man snart börja i en ny skola ^^ Känns jättespännande!
 
  • Någon som vet någon bra sida/ ställe man kan köpa bra skolsaker? Som block, överstrykningspennor och sådant?


  • Varför ska man alltid vara så nervös när det gäller att åka och gå i en ny skola? Eller är det bara en inbillning för just mig? att behöva åka till något som är så läskigt i mina ögon? Men tänka sig vilka stora åtgärder man kan göra åt sakerna :D? Kan vara den dära mer frammåt tjejen :D
 


Kommentarer
Annika Särnö

Hej Kitty :-)

Kul att du blivit antagen till högskolan. Ett stort Grattis! Det finns en sida som heter Kurslitteratur.se där säljer privatpersoner sina böcker. Jag går också på högskolan men i Dalarna och köper all litteratur som finns tillgänglig där allternativt lånar på biblioteket. Brukar beställa böckerna till Karlholm. Dock måste man vara ute i god tid då det kan ta lite tid att få hem dessa :-) Det finns fler sidor med beganad kurslitteratur googla för jag mins inte alla men detta är den jag använder flitigast! Ännu en gång Lycka till :-)

Svar: Tack :) Okej då ska jag tänka på det :)
kakan ^-^

2012-08-28 @ 07:57:58
URL: http://sarno.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0