Onsdag :=)

I dag har jag inte lika mycket tankar på annat. Men jag har lite annat i huvudet i dag. Och det vet inte alls va man ska ta i vägen alls :/
 
  • Varför ska man prioritera något som är matriellt, som kanske inte alls är lika viktigt som familj och vänner? Eller bara kunna vara mer att man vill vara social och bara vill hitta på saker? Jag börjar fundera om man har mer kontakt med folk på internet än va man har IRL.. Just den yngre generationen. Kan det vara så?

  • När man vill ha uppmärksamhet och försöker verkligen att få den av dem man vill ha den av, utan att behöva göra den irriterad eller sur? Ett bra tips på det?


  • När ska man börja känna sig säker? På sig själv och på allting annat runt omkring utan att känna att man måste hysa agg mot vissa saker som händer?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0