Onsdag:)

Jag har inte riktigt släppt de dära med att folk tar det som om att jag tar 100 år på mig att fatta saker, och speciellt när det gäller hundar. Det är ju så att jag älskar hundar och kan inte allt, men bra mkt kan jag, Och då fick jag så hära typ att jag inte kunde något. Men hur tror de att alla raser kom? Det korsade raser för att få fram de raser som finns i dag? Och vad har priset egentligen för betydelse? Är det inte bara att man ska älska sin nya familjemedlem? Och då spelar de välla ingen roll om man betalar 16000 eller 3500 för hunden? Och det dära med att det är mycket mer fel på blandrashundar? Med dåliga leder och allting annat? Det är ju lika för renrasiga! De blir ju i stället sönderavlade en del.. Jag menar på de hära  att alla hundar ska ju vara värd lika mycket oavsett om det är en stor mella eller liten. blandras eller rensasig. tror de va de jag hade att säga.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0