Tisdag :)

I dag har jag lite bättre humör och känner mig starkare än i går. Just med sakerna som det mesta handlade om i går. =)
 
  • I  dag har jag gått och funderat lite på om man inte ska vara lika mycket värd hur man än ser ut? För att jag har börjat funderat på det varför vissa alltid ska kolla snett på en om man klär sig annorlunda? har annorlunda kroppar, hår ? Jag anser själv att alla är lika mycket värda och att man inte ska få trycka ner någon, även om man inte gillar personen eller har svårt för personen. Man ska ju aldrig såra en person  helst, allt ont ska man egentligen hålla inom sig utan att behöva känna sig så jävla dum att man verkligen har sårat en människa så mycket så de kanske inte ens vill vara i samma umgänge längre?  På så sätt saknar jag Göteborg! För där är de mer accepterande där än va de är här hemma, här hemma vågar man snart inte ens vilja vara ute och hitta på saker i K-holm.. Kan inte våran kommun också vara mera accepterande utan att man ska bli mobbad? Eller få massor av blickar som man skämms för att man har de kläderna? Eller att man hör av andra -" men herregud! Detta kan du ju inte gå i!"? Vill bara att man ska få bort all mobbing och alla konstiga blickar man kan få!  Hur underbart skulle inte de vara?

  • Det finns ju mycket olika rädslor, och jag har ju garanterat hur många som helst.. Men en sak som jag känner ett par stycken är att de itne alls gillar att kolla på skräckfilm och att de är mer att man skrämmer upp sig själva efteråt. Jag älskar skräckfilm för att jag gillar att skrämma mig själv. Även jag skrämmer upp mig massor om man går ut och så när det har blivit kväll :) Men jag kan faktiskt tänka mig in i deras situation som inte alls gillar det.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0