Tisdag

Tänk att det kan finnas så många olika relationer till alla i ens släkt! Vissa har mn bra kontakt med och andra inte alls:S?! Och andra vet man knappt va de har blivit av? Men det känns knas att man inte har samma kontakt som man en gång har haft eller har kontakten så man kan prata med människorna man har i släkten. I min släkt känns de knappt att  man har kontakt med någon av dem.. Lite jobbigt är det, tur är ju att fb finns. Och att man kan ha lite kontakt md dem där! =)
Jag är en social människa som gillar att ha kontakt med släkten, och att ha bra knotakt  med familj och vänner även. Det är så viktigt  att man vet att det finns människor som alltid kommer att finnas i släkten och att det finns människor som även kommer och kunna prata med en då när det är saker som händer eller att man bara vill ha bra kontakt med ens kusiner och så.
 
 
Det andra jag funderar på är  om man kan lyckas  med exakt allt man vill? I min tro och så är det så att man kan lyckas med allt om man bara ger sig tusan på saker så klara man det !
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0