Torsdag =)

I dag ringde en väldigt nära vän till mig, nämligen Tilda! Hon ringde och var så förtvivlad över att människor hade varit så taskiga mot henne för att hon är just den personen hon är. Men är det verkligen så att man ska behöva att vara rädd för att våga vara den man är? Eller att man inte ska kunna få vara den man är? Utan att få massa jävla kommentarer   hur man går klädd eller hur man är som person?! Om man försöker vara snäll så får man nästan skäll för de å. Tilda berättade att hon hade varit och skulle handla och hade döttrarna med sig och hade fått kommentaren att hon var en fet gris?! Till en gravid människa med två barn bredvid sig med... Hur fan kan man sjukna så lågt?! Jag vet att jag kanske inte är guds bästa barn, och alltid är snäll. Men man kan ju fan tänka sig för i alla fall när det gäller sådant!  Men det är så sjukt att det finns så mycket elaka människor som bara ska såra en nu mera. Menar varför ska man börja vara så elaka mot varandra?  Hänger inte alls med i svängarna, och det verkar bara som om det bara blir värre och värre med allting. I bland känns det som att jag kan få världens elakaste sms  som man inte tror man kan få.. Men hur mycket skit ska man få ta? Tills man ledsnar och ber folk dra åt helvetet? Eller att man bara visar att man är bättre än att hålla på så som de människorna gör?! Man blir ju bara fundersam hur det kan bli så fel så att människor gör som de gör!!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0