Va ska man säga?

Ja jag kan tydligen inte ta disskutioner över huvudtaget! Och jag är tydligen så jälva dum i huvudet så det jag pratar om är bara helt fel och jag fattar ingenting och lär inte göra det på 100 år innan jag kan lära mig saker att förstå när andra förklarar saker för mig. Det kanske är därför jag inte klarar matten? Eller att jag inte kanske kan allting ? Eller att jag tycker på ett annat sätt? Eller att jag inte klarar av att sköta mitt egna utan att bara lägga mig i andras liv? Det är ju så, man får ta skit och man ger oftast skit till andra.. Men de jag inte fattar är att vissa människor man låta som om man inte gör rätt för 5 öre  på något alls.Men hur ska man göra då för att vara den "perfekta" människan? Ska man inte vara den människan man är? Utan att man ska behöva att låssas ? Det är  ju en själv som utgör den personen man är och det man tror på.
 
 
Lite andra funderingar:
 
  • Regler är ju till för alla, så varför följer inte alla dem?

 
Nej nu skiter jag i att skriva mer, så man inte bara blir mer sur..


Kommentarer
Malin Blom

Men Kitty, varför blir du så upprörd? Du vet att folk snackar skit och de gör det för att medvetet göra dig arg och ledsen! Jag kan förstå att du blir ledsen och arg, men försök att ignorera det de säger. FÖR DET ÄR INTE SANT FÖR FEM ÖRE!

Om det finns människor i ditt liv som ständigt sårar dig så måste du stänga ute dem ur ditt liv. Man ska inte umgås med folk som gör en ledsen och arg.

Jag vet att du är grymt stark som människa och att du kan skratta dem i ansiktena och säga "Säg hur mycket skit du vill för jag vet att det inte är sant och det vet mina RIKTIGA vänner också".

KRAM

Svar: Ja jag vet inte riktigt :/ Jag har bara vissa dagar som jag inte klarar av att stänga ut sakerna :(. Och det är sant som du säger. aww :) Du är en sån fin vän!<3 Tack malin för att du är så vänlig och verkligen ställer upp jämnt för en! Jag vet verkligen vilka jag kan lita på:)<3 Kram :)
kakan ^-^

2012-08-21 @ 13:12:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0