1 feb...

4 dagar, och redan börjar kännas lite bättre? Nja, ju mer man tänker ju sämre mår man, vilket är ganska självklart. Nu sitter jag i huddik, i mitt internatrum på skolan. Redan hemlängtan, ja jag vet! Men det är alltid lika jobbigt att åka. Tror det är för tryggheten man har med älskling och djuren runtomkring 24/7 året om. Men som sagt, det är två nätter, egentligen bara 1 natt. Ska snart sova om jag kan, ska göra mig klar för sängen i alla fall ^^ Ska upp klockan 7 så det kan bli sova snart så man orkar med morgondagen, det är ju rätt mkt som ska hinnas med ^^
Det positiva är att jag kommer att få träffa det bästa gänget och bara ha skoj! :D Få tankarna på annat bla! :D

Träffade tilda och lillan i dag med ^^ Alltid lika trevligt ^^ och nu väntar jag på att älskling ska svara på skype så vi kan prata lite hära innan man ska sova ^^ har nog gått över 2 mil i dag med tilda asså xD Hon skulle verkligen vara exakt överallt ^^ haha, men söt va hon ^^

Hon och jenny gav mig en present ^^ Bilder kommer i morgon för att jag orkar verkligen inte fixa det just nu ^^ snacka om va mörkt det kommer att vara på fredag då jag kommer hem :O Men är inte hemma fören typ 8 eller 9 :P

Och de sägs att det ska bli snöstorm med, vilker jag inte hoppas på, vill ju kunna komma hem i af, skulle inte vilja vara kvar just för att jag ska ut med gamla gänget och äta på lördag :) LÄÄÄngear!


Kommentarer
Malin

Äh snöstorm är bra mysiga ju ^^



Jag längtar också till på lördag! Kommer bli bäst!

2012-02-01 @ 23:55:01
kitty

haha jo men inte om man inte kan ta sig hem ^^

JA :D Det är det jag har sett ifram emot hela veckan! :D

2012-02-02 @ 18:02:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0