1 vecka och 1 dag...

Det har redan gått en vecka, men jag börjar bli starkare igen, jobbigt i bland när man pratar om det.

I går åkte man till stan med högsatiekompisar ^^ Vilket var hur underbart som helst :) Hade en awesume dag och hade det helt klart bäst ^^ Nu sitter jag och pluggar, helt otroligt va? Nej ^^ Jag gör det ofta, letar massa fakta till  två arbeten, tänk, det ska snart vara klart och jag har bara kommit halvvägs :/ Men i morgon är det skola och då ska man fixa och trixa lite ^^ Snart är det alla <3 dag, och jag har fixat till älskling och sen har jag en påse som står här hemma som är från Tilda :)

Just nu sitter jag och kollar på gamla bilder på den som betydde massor. någon som jag inte har fått träffat på 18 år nu snart, den 19 maj<3
Saknar fortfarande  dig som tusan! Även fast det är länge sen, tror man kan bli tokig i bland på alla frågor man har.. Saknar och ser på kort på dig, och det få minnena jag har efter dig är helt klart dem bästa:)<3

Jag hade awesume dag hela dagen i går, mycket skratt och mycket skoj hela tiden ^^ Underbart! :D
I dag var man hos svärföräldrarna och åt lite goooood mat :D MUMS! Åt så jag sprack tror jag ;)

Nej nu ska jag kolla på bones och plugga ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0