11 februari :)

I dag fyllde en vän år ^^ Säger grattis till henne! :D:D

I dag har jag hunnit med mkt^^ Fixat klart vävstolen, Gått lååångt med Rex ^^ Lekt med ludde och Rex^^ Och sen skrivit kart 1 och en halv uppsats ^^ Så i morgon ska jag bara göra det lilla sista ^^!

I dag var även en jobbig dag på länge med, att gå förbi den där gamla vännen som man nyss har blivit av med som vän, Var jobbigt ett bra tag underdagen, men det blev bättre sen. Men alla tankar kom upp igen. Från den 28 januari.. Gillar inte alls den dagen längre. Men det finns inte så mkt att göra åt det nu.


Senare i dag ska jag fixa klart det sista med de rena tvätten som ska in i garderoben och lite disk efter maten och sen ska man bara ut me hunden och sen ska jag faktiskt ta och virka  och sen lite chilla och hoppas  att älskling ska komma hem men kommer nog inte hem på ett bra tag :/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0