16 februari

Hade en bra alla hjärtans dag ^^,  fick tre jättefiina ringar ^^. Och han älskade mina saker som han fick^^.
I går åkte jag och sov hos mamma och pappa, fick även min nya mobil den 14 ^^ Och mamma som är såå snäll och köper den åt mig^^  Min mamma är bara för bäst ^^  Kunde inte ha haft en bättre mamma och pappa ^^<3

Hade en trevlig dag, och i dag blev det prov. Gick asbra! :D


Och Alla måste säga Grattis till Christine som fyller 19 år i dag ! :D
Grattis till dig christine! :D

Vill även att man ska ha klarat allting som jag ska ^^ Men snart så ^^ Klaaar som man bara klan bli ^^ haha, längtar verkligen  till i höst ^^

Och så längtar jag till sommaren, då jag får komma ner  till Gbg ^^  gå på liseberg och bara chilla massor :D:D Läängtar verkligen.
Även längtar jag till jag får veta om jag får köpa kaniner, men allting beror på. Ingenting är säkert, men man får se vad som händer :D


Kommentarer
Jenny

Grattis till Christine :)

2012-02-16 @ 21:46:44
URL: http://callesflicka.blogg.se/
kitty :D

aa :D:D

2012-02-17 @ 17:10:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0