19 februari- Big Brother start!

Jaa, vad ska man skriva då.. Jo jag har varit hos mamma och pappa i helgen och vävt och vara vävt ^^  Och varit ute och gått , massor som har bara hänt på ett par dagar ^^.
I morgon blir det plugga och skola på tisdag för prov. Och storstädning tänkte jag även hinna med att göra denna vecka ^^.
Just nu kollar man på big brother ^^ Haha, det är ju rätt skoj att se på ^^. Har suttit och skrattat lite ^^ 
Men det ska bli skoj att se hur det kommer  att gå för alla i huset ^^
Blir en film med älskling nu med ^^ Ska bli nice och glass till <3
Detta lov kommer att bli awesume ^^ Och på tisdag har jag haft min mobil i en heeeel vecka me ;D haha det går framåt ;)Börjar ju löra sig allting med nu så de e ju awesume ^^
Men sen hoppas jag bara på att mitt internet ska bli snabbare med ^^ Efter som det har gått upp till en gb redan tydligen.. Kan de vara så att det är för att älskling har lånat det och spelat? ^^



Jaja, ska nog börja kollapå the dragongirl tatto ^^ Bye!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0