7 februari:)

Sitter och gosar med min busan efter en promenad med svärmor och Rex. Hon hjälper mig lite med träningen av Rex. Vilket jag är tacksam för ^^ Får lite bra tips och så^^
Har pluggat hela dagen i dag ^^ Och tränat Rex ^^ Och är snart klar med Engelskan ^^ Äntligen! Nu är det bara historian kvar ^^ Sen är det inte så mkt mer  just nu.  I morgon ska jag nog till skolan, känner mig mkt bättre ^^ Så då är det bara två lektioner och sen hem igen ^^
Vi får väl se om jag känner mig pigg i morgon^^ Vilket jag hoppas att jag gör.

I dag har jag bara pluggar/t och har awesume tid med allting^^ Ska skicka i väg brev och hinna göra så mkt ^^  Men längtar till man får lov, det är bara två veckor kvar^^ MEn då ska jag väva som en dåre ^^ och ska göra klart allt som ska göras ^^ Så en vecka med bara vävning, hmm... Undrar om man kommer att känna som om man har flyttat hem igen ^^
haha, men man har ju sitt andra hem, fast jag har tre sådna^^ Mamma och pappa, mitt egna hem och svärföräldrarnas ^^ Där känner jag mig som mest  hemma ^^.

Läs gärna  dessa bloggar :

www.kittyochtex.blogg.se

Kittyemittnamn.bloggsida.se

CallesFlikka.blogg.se


Nej nu ska jag kila i väg^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0