En av dem personerna jag ser upp till<3

Min farmor har haft en stor betydelse i mitt liv och det har hon fortfarande. Jag var mycket hos henne när jag var liten och jag älskar bara att få vara med min farmor och man saknar henne jämt. Jag var hos henne och firade henne på hennes 75årsdag, och hennes min när hon såg oss alla, och hon sken verkligen upp! Samma sak då innan hon bodde på service hemmet som hon bor på nu. Och jämnt när man kom till henne i hennes lägenhet och lika då sken hon upp. Älskar min farmor och kommer alltid att göra. 26 mars fyller min farmor 80 år och jag ska ge henne en fiiin blomma då :D


Kommentarer
Nathalie Dahlström

Huh, blir hon redan 80...det var som fan. Tragiskt men komiskt att du och jag har så olika förhållanden till vår farmor. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att hälsa på henne så där. Vet knappt vem människan är lixom. Såg henne senast när vi firade Kjells födelsedag...det är bra längesen nu.

Svar: Farmor har lika stor betydelse för mig som när jag va liten. och är gärna den som hälsar på.
kakan ^-^

2012-03-15 @ 22:21:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0