Fredag, sista dagen på lovet :/

Japp, rubriken säger välla allt, sitter och pluggar och grejar för fullt, och har varit i skolan två gånger på mitt lov, för att göra prov, vilket  inte är så fel. Rätt skönt att få de gjort och kunna få allting klart^^

I morgon ska jag väva och äta god mat hos mamma och pappa ^^ MUMS!!
Och sen vet jag inte vad jag ska läsa heller längre :/
Något förslag ??
Gillar massor av romantikböcker och spännande böcker ja, egentligen lite av allt möjligt. ^^

Söndag ska man bara städa och dona ska bli nice allting det med^^

Nej ska man sova så man orkar upp i morgon tro :)?

aa , gör nog så jag ^^

Natti ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0