Kvällen/natten lördag söndag

Jag har nog pluggat hela dagen i dag, eller ja sen jag kom hem från mamma och pappa i alla fall. Rex ligger på soffan helt utslagen och sover^^ Han vart nog trött sen vi var hemma hos mamma och pappa och lekte lite på åkern hemma dära.
Vävde i dag och grejade massor, och sen har jag och älskling varit och handlat, och i morgon blir det en liten cykeltur och sen ska jag plugga och greja det sista inför veckan som skall komma ^^ Och ska nog greja lite mer med allting annat  ska börja kolla lite på en till present till robbin  om han ska få någon liten till ^^ har i af planerat  en 6 årspresent till älskling ^^  Han kommmer bara att älska den^^
Och jag vet att han vill ha den från lååångt innan som han har berättat  för länge sen ^^

Nu äntligen har älsklingen  kommit hem ^^

Nej nu ska man sova ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0