Söndag :/

I morgon blir det skola för mig, och det ska ändå bli skönt  att få lite rutin på allting igen ^^ och på onsdag får jag träffa Jenny ^^ Det var år och dagar sen jag träffade henne nu ^^ eller ja, sen i julas^^.
Men i dag eller ja, lite senare ska jag sätta mig och göra det lilla sista som ska in till skolan^^ Är så skoj att ha allting  som bara rullar på utan problem med någonting^^. Och det kommer att bli prov på torsdag i matte B :) Det går sååå bra nu och det är så skönt! Att jag äntligen börjar få ordning på allting det som ska göras! Skööönt! :D

Och nu ska jag kolla vidare på teenmom ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0