11 januari..

Det pratas massor om att jorden ska gå under på facebook. Att joden ska gå under 21 december 2012. Vilket jag tycker är väldigt jobbigt att se och läsa om. För att det är en liten skräck för mig, att  Inte få hinna göra något, ha jobb, körkort m.m ..

Ja jag vet, jag kasnke är lite töntig, men jag en sån person, oroar mig för allt! En väldigt orolig person är jag och har alltid varit. Vilket som är väldigt jobbigt. Som att inte veta vas som ska hända eller vad som verkligen är jobbigt. Som att veta va jag ska bli. Om jag kommer att lyckas med alla mina drömmar,mål och allting. Men man måste våga misslyckas om man ska kunna lyckas riktigt bra! =)

I dag har man bakat bröd och det blev mkt så nu har man bröd för ett tag framöver ^^ Och har gått och cyklat massor i dag! Det får bli i stället för att träna i dag, har ju ändå motionerat massor.  Och sen har man virkat 5 timmar i sträck nänstan :P haha ^^

Men jag håller på att göra lite olika saker  som jag ska lägga upp på min blogg som jag har startat ^^ Och sen har jag även börjat fundera på om jag ska göra något fint till robbin  som han ska få i födelsedagspresent ^^  hihi ^^ Men han läser aldrig min blogg heller^^ Vilket gör det lite bättre för mig , man kommer så långt på att göra fina saker  till dem man tycker mkt om eller fördelsedag,julklapp och allting annat.


Ja på  måndag börjar skolan, och är väldigt nyfiken på vad man ska få lära sig ^^ Engelska C kommer att bli en utmaning tror jag ^^ Men det ska bli skoj som tusan! :)Religion B blir det med ^^ Ska också ha :D Det ska bli jätteskoj! :)och matte B för 4 terminen. Jag ska bara klara det denna gång. Jag vet att jag har dem som stöttar mig tillräckligt bra för att jag ska klara det. !!

Nej, ska snart göra mig klar för sängen ^^
Natti! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0