17 januari=)

Gått i skolan i två dagar  nu på den nya terminen. Engelska C och Matte B har  jag haft under dem två dagarna ^^ Och jag har varit sjukt taggad inför det! Och snacka om att Engelska C var asroligt!  Det känns bara som att denna termin kommer att gå asbra och att jag bara kommer att ha roligt!  Detta kanske blir mitt år :D Även fast jag har haft lite motgångar ^^
Mitt år började bra och så kom det en våg med lite motgångar och nu är det bra igen :D Men vem har sagt att livet är lätt jämt då :P Men mitt liv är som en bergochdalbana i bland, vilket det kommer att vara i bland, för allting är ju som sagt inte alltid lätt ^^ ..

Just nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hem vilket jag hoppas blir rätt snart, och att man får pussa och gosa med honom  i kväll och äta god mat ocbara umgås ^^ att få prata lite om allt möjligt ^^ Och snart fyller min älskling år, eller ja om två månader men det är ju rätt snart ^^

22/4-06 och nu 22/4-12 att det blir 6 år för oss, helt otroligt länge! Men jag är lycklig som tusan. Älskar honom hur mkt som helst<3

Nej nu börjar snart grey´s anatomy och det ska jag lätt kolla på :D

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0