20 januari

Jaha vad ska man skriva om i dag? att jag har varit ledig och varit hos mamma och pappa. Lånat deras tvättmaskin och torktummlare ^^  Tvättat täcke som verkligen behövdes tvättas. Nu spelar jag betapet med Jenny och sitter och funderar lite smått.

Vill snart sova i af tror jag, ska upp tidigt för att åka och handla, vilket kommer att bli bra, eftersom jag ska åka med älskling och mina föräldrar^^ Sen ska vi över till svärföräldrarna och vara där, det var vi i dag med, spelade kort med älsklingens syskon och bara hade det bra, först gick jag på en promenad  med Rex och svärmor. Fick mkt bra tips och bra saker som är riktigt bra träning ^^ Det är tur att man har närastående som kan komma med förslag på hur man kan göra och vad som funkar bra^^

Lämnade rex hemma ett tag själv nu under kvällen, och han hade inte gjort något hyss när vi kom hem<3! Mammas hjärta börjar bli riktigt duktig nu ^^ Men från och med i morgon ska det börja bli mer träning och att Rex ska lära sig att vara själv mera, för annars kommer det ju aldrig gå när vi börjar jobba. Men jag gillar att se att han är så duktig, han kan så mkt! Och blir bara så irriterad på att man får höra att man inte ens kan sköta hunden. Alltid lika kul. Och Rex som är mitt allt, han är ju förfan min lilla bebis!  Gör faktiskt allt för mitt hjärta, med tanke på vilka pengar jag lägger ut när jag köper saker. Och med tanke på att han alltid har saker som han gillar, gillar även att köpa leksaker och nya saker till mitt hjärta. Så förstår inte att människor som inte känner mig eller känner mig lite tror att de vet bäst hur jag gör. Men som sagt, den dagen blir rolig när de själva ser hur man sköter och att de märker att dem inte är så bra på att veta.

Nog om det. Jag längtar lite till skolan nu så man får börja med mer saker, det är riktigt roligt och detta kommer verkligen att bli mitt år! :D Allting börjar verkligen falla på plats! Sköönt det! Hoppas bara att jag kan komma på vad jag vill bli så man kan komma ut i arbetslivet så man kan börja med allting, för det skulle vara bra om man kunde få veta på vad man skulle kunna göra med sitt liv snart, är snart 22 och vet fortfarande knappt vad jag vill jobba som :S
Snart ska man upp till Huddik kursen, ska bli skoj att få träffa alla snart igen. Va ju sen i oktober sen sist. Då  är det ju väldigt ett tag sen nu! Ska bli skönt att få komma igång med vardagen igen, att komma ha något att göra på dagarna! :D Och jag hade  verkligen en lyckodag i torsdags :D Allting rullade på och allting var super! I dag lika så ^^ Om typ 3 veckor ska man in och köpa alla <3 dag present till älskling ;) Och funderar att kolla på något till våran 6årsdag då med ^^ När man ändå är inne i stan menar jag ^^
Hmm, något mer spännande och nytt?
Jo! Jag har börjat att gilla att räkna matte b! Börjar äntligen att fatta det! :D bara efter 1,5 år ;D haha nejmen vaddå, lär ju ha sin lilla tid också ^^ Som jag känner idag i af ^^

Nej nu ska man spela klart och sen göra något att äta ^^

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0