2012...

Ja ett nytt år. Eller ja, de har varit så i tre dagar nu. Hoppas verkligen att detta kommer att kunna bli mitt år! Att det är många önskningar  kommer att gå så bra som jag vill med detta år=D

Har ni några nyårslöften?

Jag har massor av dem! och alla ska jag lyckas me också! :D Jag vet att jag kan , så de e bara att kämpa med allting som jag vet och kan göra! =D

I dag ska jag städa och börja plandera en massa saker ^^ planera mitt liv mera ^^ Hoppas på att man kan få ett jobb till sommaren och ha någonting att jobba med ^^ Som skulle vara super!  att kunna påbörja något som verkligen skulle behövas ^^

ja, va ska man mera skriva?
just'e! jag träffade mitt gudbarn i går ^^ När jag var inne i stan ^^  Och Tilda. Även shoppade och fikade med min fina tilda! :D<3


Kommentarer
Jenny

Vad har du för nyårs löften då? :)

2012-01-03 @ 13:36:28
URL: http://callesflicka.blogg.se/
Kitty

Hihi ^^ Att jag ska kunna dansa zumba och att få höga betyg ^^

2012-01-03 @ 13:38:04
Tilda

Älskade syster! Du behöver ju inte ens ha några nyårslöften! Du är den som är så vacker redan! OCh dansa zumba kan vi göra när vi ses hos mig :D



Jag har tre nyårslöften

* Få den magen som jag hade förr^^

* Kunna få vara lika vacker som dig, syster!

*Få gifta mig i sommar :D

2012-01-03 @ 14:05:12
kitty

<3

2012-01-03 @ 16:01:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0