23 januari..

Skola idag, gick super.. Men är så trött hela tiden även fast jag lägger mig tidigt.. :O

Men i dag har man i af börjat känna sig mer säker på att prata engelska, Just när man kommer till den klassen jag har i engelska C så känner man sig väldigt trygg.  Det ända nu är att det bara har gått tre lektioner, i morgon 4 och man känner sig redan så bra som jag just nu känner.

Sen har jag även börjat att fundera på vad för sorts kanin jag vill ha lite längre fram. Det lutar mot dvärgvädur eller vädur ^^ Så som det ser ut just nu i af ^^ 

I morgon har jag egentligen sovmorgon, men jag ska åka i väg till hjälpläraren och få lite matte gjort. Så jag äntligen kan klara matten. Medans jag sitter och kollar igenom gamla mess, och ser att de vissa folk skrev till mig att jag aldrig skulle klara, men som dagt, behövde bara mycket längre tid på mig. Jag börjar även kanske få det självförtroendet som jag borde ha haft för länge sen. Men jag är på topp, börjar känna mig mer och mer säker på den personen jag vill vara och framförallt är.


Nästa vecka drar man till Huddik då ^^ Ska bli skoj att se hur de kommer att vara med snö på backen ^^ Var ett bra tag sen nu^^

vill gärna att mars  ska komma snart^^ Att få komma i väg på roliga saker som kan behövas ^^

Nej nu sova :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0