26 Januari =)

Prov  hade jag i dag, vilket kändes väldigt bra att göra ^^ .
SKolan har man varit i sen klockan 9 till 16 ^^ , och jag har haft jättekul hela dagen! Skrattat så tårarn har sprutat ;D Hemma hade man mat på bordet när man kom hem och glad katt och hund, även en glad fästman^^<3
I morgon ska man gå lååångpromenad med Rex och sen leka med honom,  sen ska man en snabbis med mamma till tierp ^^ Packa klart till huddik ska jag också göra, så gott som allting i alla fall ^^ ska bli skönt att få bli klar med allting så man vet att man får med sig allt^^

I morgon Blir det städning, träning och göra resterande saker som man ska hinna göra klart ^^

Nu ska man kolla på film och sen sova ^^ Natti ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0