6 Januari

6 dagar av det nya året har gått. Och det har verkligen börjat synas att det är början till  mitt år, där allting kommer att gå bra.  Och visst, motgångar finns alltid, på ett eller annat sätt. Men i dag känner jag att allting bara går frammåt och att ingenting  kan stoppa mig. Underbart som tusan är det!  Skolan börjar om 10 dagar. Rätt sjukt att den redan börjar.  att allting går så fort. Just nu så väntar jag på att potatisen ska vara halvkokt så jag kan börja med snitsel och såsen =).  Kanske blir att titta på grey's anatomy sen ^^ och träna såklart ^^ Det ska hållas så jag får bättre benmuskler och så ^^ Har ju redan börjat synas resultat ! Älskar zumba! :D Men det är rätt svårt att lära sig alla stegen på en gång, men träning ger färdighet ^^


Ja i dag har man bråkat med garderoben hela dagen och varit ute på en väldigt lång promenad med Rex, där även en Busan var med mig och rex :) Så nu sitter fästmannen inne och spelar och båda djuren ligger utslagna i soffan ^^ Trötta  och rex är så söt när han drömmer ^^ haha kan inte sluta sitta och skratta åt han!

Ja men kanske skriver senare ^^

Hejdå! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0