7 januari

Var uppe till halv 5 i morse, sov till 12.50 innana mamma ringde och väckte mig. Men 8,5 timmar räcker alleles utmärkt för mig att sova. Gick en långpromenad med Rex och hade bara allmänt mys ! Lite kallt bara men de verkar som  om vintern börjar komma nu, typ 2, 3 veckor  senare.  Men men.. Hoppas på en bra termin  och att man får väldigt bra betyg.

I dag har även jag lyckats träna lite mera ^^ Och det går bara bättre och bättre med Zumban! :D

Blir mer träning i kväll. och det ska bli mer att greja och stå i. Ska försöka hitta på något roligt och inte behöva tänka på att bara ha suttit hela dagen och inte gjort något alls typ, förutom att handla och lite småplockat här hemma och i morgon ska jag städa undan julen, kanske är dags för det nu, innan skolan börjar igen och det blir mycket.

Busan ligger och sover i mitt knä medans jag sitter och spelar betapet med Jenny och kollar på mitt stora grekiska bröllop. Vilket var år och dar sen jag såg.  Så det är awsume!

Och Fick ett roligt samtal för typ 10 min sen. Får en Tilda och en Liten  på besök på Fredag ^^ Hur skoj som helst!
Hon ringde och berättade att hon redan hade fixat alla födelsedagspresenter till i sommar med! Shit va bråttom lilla Tildis ska ha! haha^^

Hon har även överraskningar som hon har hittat på bara så dära :P Knasfia där!  Men det är skoj att hon vill komma så ofta som hon gör egentligen. 

ja vad ska jag mera skriva, att jag ska börja plugga redan nu inför matten :P haha ska bli skoj det^^


Kommentarer
Jenny

Så fusk att hon kan åka till dig och träffa dig mkt och knappt kan smsa eller ringa mig :( <3

Blir ledsen i ögat nu :((

2012-01-07 @ 22:54:52
URL: http://callesflicka.blogg.se/
Kitty

aww :/ men du får prata me henne om det, menar bor ju lite närmare. Men fylla på kortet ska hon göra. :)

2012-01-07 @ 22:57:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0