8 januari

Ja i dag har man gått lös på hela lägenheten. Städat från två till halv 9 på kvällen.  Bråkat med garderoben, ännu en gång, blev inte alls nöjd med hur det blev sist, så nu är allting bra och jag är nöjd med det ^^  Jag har även börjat städa bort julen, alla julstjärnor, julprydnader och ljusstakar borta. Nu fattas det bara att få alla julgardiner, ska göra det i morgon, vaknade så sent i dag så jag hann inte ens göra klart allting innan jag började få slut på kraft på allting. I morgon är det en vecka kvar tills skolan börjar för mig. Alltså det ska bli awsume med allting. Jag har även börjat gjort mycket handarbeten.
Så kan ju börja fundera lite nu om jag ska starta bloggen ändå. Men jag vet inte än, asså jag vill ju. Men hur många kommer att följa den? och är det inte för gäves jag gör den? Vill inte bara ha den om den inte ens kommer att vara till en användning alls. Har ju en sida på fb^^ kakans design ^^-heter den:)

Så lägg till er och era vänner om ni vill på den sidan ^^


Nej men nu ska jag göra en överraskning till en vän ^^

Puss


Kommentarer
Kittys tildis ^^ haha ^^

haha kommer du till mig med =D?! Du kan gärna få komma och städa och jag kollar på film eller sover^^ Du är så duktig snutt! Värst va duktiga småsyskon jag har! :D<3 LYYCKA! :D<3



Puss!

2012-01-09 @ 02:37:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0