Den 28 januari hela allting ändras från bara ett par sekunder!

Man ska nog  inte ta någon för givet, allting som man har tänkt och gått igenom.. Men man kanske ska tänka sig mer på att man itne ska ha några förhoppningar på någon! Inte alls! Men man ser allting från en annan synvinkel efter man har fått låta saker och ting sjukna in. I natt så drömde jag om allting om och om igen. Vaknade tidigt före 8 gick till datorn och kollade om det verkligen var sant, och det var sant allting, tog med mig rex och gick ut, klockan var då 08.20, jag bara gick och gick, alla tankar bara for runt i huvudet.  jag blev hämtad i karlholm av mamma och pappa, blev skjusad hem.
Sitter här nu och fortfarande  funderar lite smått på olika saker, men allting känns mkt bättre nu. Visst, ledsen är jag, men mår bättre.


Jag har ännu vänner som jag vet att jag har i vått och tort.

På onsdag åker man upp till huddik och ska vara där till på fredag. Ska bli sköt att få komma bort och sen att man på lördagen får träffa sitt gamla gäng från högstadiet och ska ut och äta ^^ Längtar som tusan! :D Och kanske helgen efter Jenny och hennes kille kommer upp om det inte kommer saker i vägen eller så:) I så fall om de kan komma så ska de bli massa skoj! :D

Nej nu ska jag plugga till provet i morgo :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0