Man ser verkligen vems ens riktiga vänner är..

Det känns ju sååå roligt att få höra saker, att man får veta att man inte är den vännen som alla förväntar sig av en. Eller att folk går bakom ryggen på en. Eller bara skiter i en helt totalt. Men sen när det väl gäller så ska man ha en väldans kontakt med en. Så fort de ska ha något som jag ska hjälpa till med eller att man är den sista utvägen då just den personen inte har någon att vara med. Tråkigt men sant. Men jag får hoppas på det bästa att dem vänner som verkligen är dem som verkligen har den tiden och inte dissar en sen. Jag vet några som visar att vi är vänner. Och dem alla flyttar långt bort, men som sagt som jag har skrivit förr  att det är en jävla tur att internet finns, så man kan prata varje dag på msn, fb och skype. Eller varför inte smsa. Att hålla kontakten är ju asviktigt! Men man blir ju så ledsen när man får reda på att människor går bakom ryggen på en och sen ska man vara den "perfekta" som bara tycker som just den personen, annars så kan man bara skita i att vara vänner? Ehh.. Nej livet funkar inte på det sättet.

Nog om det, har inte den energin för att bry mig just nu, man blir bara utmattad på saker som sen inte kommer att betyda ett skit för dem människorna..

I dag har man handlat mat och lite sådant. Köpte godis till Rex som var överlycklig! :D Han var duktig i dag och i går när vi lämnade honom hemma ett par timmar, stolt matte^^ Att allting börjar bli bättre, som sagt med det med det också, träna träna träna ^^ Rex kan bara om han vill och det är det som är så synd i bland när han inte vill eller orkar:P Men jag ska inte ge mig på den punkten, Rex och jag ska träna varje dag nu^^ Och plugga blir lite efter träningen då när jag har tränat det lilla ^^  Eller ja, 20-40 min varje dag^^ som minimum, jag har tränat varje dag annars med, men inte så lång tid men ett par minuter varje dag. Huvudsaken är ju att jag och älskling ska vara nöjd med allting med våran lilla voff! :D

http://kittyochrex.blogg.se  Kan ni läsa om mig och Rex, den är rätt dåligt uppdaterad men ska bli bättre, ska lägga mig nu så jag kommer att vara någorlunda pigg för i morgon då man ska göra det lilla sista och plugga och göra det sista inför huddik kursen, ska bli så kul att komma  upp igen ^^ Träffa alla igen, och se vad kul man ska få lära sig denna gång. Ska lätt söka den igen till hösten. ;)

Good Night ^^


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0