Minnena som gör ont..

Att sitta med en skokartonge och lägger ner alla minnen, bilder, saker, kort och vykort, allting som betydde massor.. Allt borta? I söndagskväll satt jag mig med mitt smyckesskrin, hittade ett halsband med ett halvt hjärta, det stor be fri på min del.. Den andra delen har någon som betyder massor för mig, någon som inte jag kommer att ha vid min sida i vått och tort, ingen att prata de minnena som jag har  just med den personen.Alla övernattningar, badanden, åka i väg till stan och allting är borta.  på mindre än 24 timmar rusar allting runt och runt.

Men när jag ser halsbandet så kändes det som ett bowlingsklot bara kördes rätt in i hjärtat. Att inte längre vara vänner är något som är inte är verkligt, det är som att det är bara en jälva mardröm, jag börjar må lite bättre, börjar få ordning på mitt liv igen. Men är lika jävla förvirrad än, hur ska jag göra? Vad kommer att hända?
vem ska jag ringa till om jag undrar just dedära?
Men jag är den som tar den tiden  att låta det sjukna in, att inte få alla svar eller inte förstå . Kommer att komma med tiden, men det kommer alltid att fattas en pusselbit. En stor pusselbit kommer alltid att fattas i mitt hjärta. Och det absolut jobbigaste, att se skokartongen som alla minnen ligger i..


Kommentarer
Jenny

Finns <3

2012-01-31 @ 16:45:11
URL: http://callesflicka.blogg.se/
kitty

Tack<3

2012-01-31 @ 16:57:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0