Natten den 4-5 januari=)

Ja, vad ska man säga om denna dagen då ? Blivit mycket motion i dag, var över till mamma och pappa  och hämtade min kalender ^^ Och det har bara regnat hela dagen i dag :/. Men i gårnatt så var de så det snöade. Varför kan inte bara vädret bestämma sig för vad det ska vara för väder ? Och kan de inte bara ha varit en riktig vinter i stället :)? Skulle ju ha varit mycket bättre!

Ska man säga om gårdagen?
Jag har börjat träna och träningen har redan börjat ge resultat! och har hållt på i 2 dagar(vilket är varannan dag)  och man känner även att man har tränat som en dåre, försöker även lära mig alla zumbasteg, vilket ger mycket övning som man måste göra. i alla fall jag. Men det börjar sitta nu i af ;)Och det är roligt som tusan :D
Men tränar lite annat med , som jag ska försöka få upp muskler i ryggen för ett exempel så jag inte ska ha ont i ryggen alls längre vilket skulle vara awsume. (alltså den 4 januari)

Jag har spelat betapet med Jenny och Nicole ^^ Två av mina närmaste vänner ^^ Som har varit asroligt, och tacka gud för att internet finns! Annars skulle jag inte kunna ha så fin kontakt med dem som jag har. Att ha sina vänner långt bort är inte det lättaste alla gånger, när man saknar att kunna hitta på saker  och bara prata skit och mysa med en film, te och scones! :D Men det märks  att man har äkta vänner, och att man verkligen märker vilka som är just dem.

Vad ska ni alla göra i helgen ? :D


Det jag ska göra e massa, funderar faktiskt att spendera min lördag med mamma faktiskt. Att sova dära  och bara vara med mamma och pappa. Det var ju ett tag sen nu. Och det skulle vara awsume! :D Men vi får se :D. Hoppas på något bra i alla fall ^^.

Lite funderingar jag har är :
  1. Vad ska man kunna jobba som? som jag skulle verkligen passa som!
  2. Något förslag på hur man kan klippa sig?
  3. Bra pris på plattång?
  4. Öppna pysselblogg?
  5. tips om hur man kan få bättre självförtroende?
  6. Komma på vad man kan bli?
    Några förslag på va ni tycker att jag skulle kunna passa som :)
  7. Hur ska man tolka människor som säger att andra människor är påhittade:S, fattar inte riktigt än att folk kan tro något sådant. Så ja jag har hängt upp mig på det.
  8. Bra födelsedagspresenter åt älskling? Asså jag har typ ett par stycken, men vet inte alls nu va jag ska hitta på . Men de märks välla :D
  9. fortsätta att plugga eller börja jobba till sommaren?
  10. hitta på för roliga saker att väva?

 

Hmm.. ja, det är massa saker som finns att tänka på och va man kan göra med sitt liv. Har absolut ingen aning om vad jag kan göra längre. Men jag vill börja jobba i alla fall, utan att vara osäker på att jag inte kommer att klara av jobbet. Tycker att det är rätt läskigt att börja på ett helt nytt ställe utan veta något och inte känna någon. Men det som är bra att det är ett nytt ställe och inte känna någon är att man kan starta om, vara den man vill vara på jobbet eller just med dem man ska jobba med. Allting är svårt oftast till en början och sen går det bara bättre och bättre. Jag har även redan börjat planera fördelsedagspresenter till dem som snart fyller år. Om typ två månader och så.

 

Mina nyårslöften är:

  • Inte vara så blyg
  • få bättre kondition
  • få höga betyg
  • Få ett jobb helst till sommaren och ha ett jobb sen som blir fast jobb
  • få körkort
  • klara matte B som jag har haft såååå jävla svårt för! Och denna termin ska jag klara det!

 

Ja det är några av dem ^^ Vilket jag är stolt över att jag har. Att ha en morot som gör så man bara vill gå framåt och verkligen kämpa för detta. Matte B ska vara klart till sommaren, och i sommar hoppas jag på att jag kan komma ner till göteborg igen! och få umgås med Nicole och gå på liseberg igen :D  Det  är höjdpunkten! :D

 

Nej nu ska jag ta ut hunden en gång till innan vi ska sova ^^ God natt! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0