Pysselblogg =D

Ja som rubriken säger, det ska bli en pysselblogg. Men jag kommer att hålla den lite hemlig ett tag, eftersom jag kommer att vilja få in lite bilder och kasnke kunna fixa min blogg någorlunda innan allmänheten ser den =)

Och jag sitter och kollar på minnen på bdb, och kan inte alls sluta tänka  på  alla fina minnen, i stället så tänker jag bara  på att den vännen som verkligen stod nära bara skiter i en nu mera.  Så  jag vet inte hur jag ska tolka det alls.  Vet inte snart om vi är vänner längre .. :/ Vilket jag inte alls gillar, eftersom att just personen står så nära.. :´/


Men just nu så tänker jag inte låta mitt glada humör förstöras av det för den delen för jag har en längtan att det ska bli sommar, att jag kommer att kunna få komma ner till de ställena jag trivs så bra på! :D

Ja, men kanske sova lite nu då ^^


Natti<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0