Fredag =)

Dagens funderingar:
*det är lite speciellt med djur, dem är unika och lite roliga. Menar som Zelda och rex, i dag när jag började med frukosten efter promenaden med Rex så hade jag rex rätt nära Zelda, Zelda brukar morra och fräsa åt honom om han bara var i samma rum. Men nu låg hon uppe på fönsterbrädan och tog det hur lugnt som helst! Jag tror att det handlar om att hon är så osäker på Rex och vet inte om han är snäll eller inte. Och att han är så stor och hon så hilma liten. Jag tror att det ungefär är som oss människor, om vi är osäkra eller rädda för något så blir det att vi försöker att visa oss "större" Eller undviker allting som har med det att göra? Vad tror ni?

*Det andra jag har tänkt på är med bada, just med de dära när jag va mindre så badade jag verkligen jämnt. Men nu när jag har blivit äldre så är jag inte lika mycket för att bada. är det bara för att jag har blivit lättare fryssen? Eller bara för att man inte tänker på att åka och bada lika ofta som förr? Jag som älskar och bada har inte ens badat än i år! Och nästa vecka ska de bannemig bli baad! :D

* Har ni några idéer om någon bra ipad? Jag är sugen på att köpa en, men vet inte än vilken och så. Några förslag? Alla förslag är tillåtna :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0