Fredagnatt

Ja man kan ju börja fundera på va fan jag gör uppe nu. Jag som skulle sova tidigt i natt. Men de skulle de ju såklart inte bli. Kan inte sova för funderingarna. Jag som sägs är alldelses för snäll har själv ställt ett ultimatum på mig. Hur fan jag nu ska klara av det..
Men jag vet inte än hur jag ska få upp mitt självförtroende igen på max. Så som jag hade för länge sedan, så som jag vill ha igen. Jag kommer göra så att jag ska ställa mig vid spegeln varje dag och säga hur vacker jag är. För det har hjälpt mig en gång förr. Vilket jag vill att det ska göra denna gången med. Jag vill ingenting annat än att få de bra självförtroendet igen. Jag vill få upp konditionen så som jag hade förr med. Men jag har blivit totalt för lat för sådant.
Den ända träningen jag tänker göra är att få upp min kondition igen. Det är det jag mest av allting vill. Att orka mera, bli piggare! =)
Tänk när man typ gick i 9:an, så mycket ork! :D Vill ha igen :D:D
 
*Det jag tänkte på mer är att varför ska man jämnföra sig med andra? Är man inte bra som man är? Jag tror och tycker att man ska försöka se sig som lika unik som varje annan person. För att jag tycker att alla människor är lika unika ^^
* Jag håller på att bli grymt nervös inför nästa fredag, om jag kommer in på skolan eller inte, va ska jag göra om jag inte kommer in:/? Jag vill verkligen bli något, men jag vet inte när och vet inte om jag lyckas. Allting hänger på den 12 juli. Prick en vecka, så har jag svaret i min hand om jag har kommit in eller ej. Men vad ska jag göra om jag inte kommer in? Var ska jag börja någonstans om jag inte har något annat jag vet av? Men jag håller tummarna och hoppas att jag ska klara det.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0