Lödagsfunderingar

Jag och min kompis Tilda satt och pratade hära på sms, (och ja jag frågade om jag fick skriva ut detta.) och då så satt vi och duskuterade killar/makar.. Att dem inte handlar så ofta, men när de väl handlar så hanldar dem dyrare saker. Men vi tjejer handlar i bland dyra saker, men har nästan alltid köpt något ? Är det så eller är det så som dem uppfattar oss? Hängde inte med på allt som Tilda sa, för att jag började bli så trött.
  • Det att vissa människor är så fega, händer det saker som dem inte kan stå för att dem har sagt för att dem är för fega för att säga det face to face. Att människor är såå fucking fega, och sitta och snacka skit om allting om alla andra, menar det är ju fan sjukt att det är verkligen sådära. Jag funderar odftast varför det är människor som har/är i närhet som ska hålla på så. Varför  är man så feg?


  • I dag har man ju tänkt lite för mkt med, typ varför ska godis vara så gott? Egnetligen, det är som vad som helst tycker vissa. Jag skulle aldrig klara mig utan godis, och dem som har varit utan godis ett helt år fattar jag inte heller hur dem har klarat det?! Tycker att dem är så duktiga som klarar av det.

  • Jag har även funderingar på dem som klarar av att tortera djur, jag är så jävla arg på dem! Hur fan kan man göra något sådant?! Mot stackars djur som blir så illa behandlade, de mäniskorna måste verkligen ha något fel i huvudet. Eller lämnar dem för svälta är också FETA idioter! Djur är lika mycket värda som oss så kallade människor, jag önskar att alla människor skulle kunna fatta att man inte ska behandla djur illa eller göra illa dem, utan att behandlar dem så som dem ska bli behandlade. I mina ögon är mina djur är mina ögonstenar, och alla som skapar "kamphundar" och missshanldar djur skulle inte ens få träffa eller ens ha egna djur. För de är dem jävlarna inte värda när de misshandlar djur som är så vackra och unika. Varje djur på sitt egna sätt. Något som vi ska vara glada och vara rädd om våra vackra husdjur!
Fick lite damp. så va tvungen att få skriva av mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

superbullen

Funderingar och lite av mitt liv :)

RSS 2.0